67 kişiyi takip ediyor

tümünü gör

2 rozeti var

tümünü gör

bighill

bighill -  - incicaps

capsine birine yorum olarak atmıştım kırmızı şeritteki yazıyı. shoplayıp capsini yapayım dedim. umarım beğenirsiniz.

amerikan dublaj akımı

amerikan dublaj akımı -  - incicaps

Akıma destek

içinizde akımı

içinizde akımı -  - incicaps

E artık bu shopa Zimbacık bir adet photoshop uzmanlık rozeti verir sanırım.

içinizde akımı

içinizde akımı -  - incicaps

muş

reina saldırganı yakalandı

reina saldırganı yakalandı -  - incicaps

Ağzı burnu iyi dağılmış itin. Olay tam olarak böyle mi olmuş. Evet kesinlikle böyle olmuştur demi beyler

16 Ocak osmanlıspor beşiktaş maçı

16 Ocak osmanlıspor beşiktaş maçı -  - incicaps

Osmanlıspor futbolcularının ölüm fermanı verilmiştir.

16 Ocak osmanlıspor beşiktaş maçı

16 Ocak osmanlıspor beşiktaş maçı -  - incicaps

..

Putin

Putin  -  - incicaps

beyler resimdeki köpeği gördüğüm an çıldırdım. Resmen putine benziyor

obama akımı

obama akımı -  - incicaps

Photoshop yazılık fotoşok okunur :D lan 253. capste ilk tırrekli capsim. Daha aleyna tilki, ekrem abi haklarımı saklı tutuyorum :)

muhalefetin doları indirme çabaları

muhalefetin doları indirme çabaları -  - incicaps

Samancılar da gelsin : )

an itibaren dolar borcu olmayanlar

an itibaren dolar borcu olmayanlar -  - incicaps

şimdi işi mizaha dökmeyen, dökemeyen kimseler gelip yoruma bıdı bıdı yapacak. Serkandan daha fazla kafa açacaklar. cevap vermek dakikalarımı alacak. Şu an dakikalarım incici qanqalara harcamanmayacak kadar değerli olduğu için en iyisi caps

sokak hayvanlarına sahip çıkalım

sokak hayvanlarına sahip çıkalım -  - incicaps

beyler bu capsin amacı kapağa çıkması değildir. isteyen istediği kadar eksileyebilir. sadece hatırlatma amacıyla yapılmıştır. Kar yağışı ve dondurucu soğuk sebebi ile sokak hayvanlarının durumu zorlaşmıştır. Kapı önlerine balkonl

anayasa değişikliğinden sonra kılıçdaroğlu

anayasa değişikliğinden sonra kılıçdaroğlu -  - incicaps

anayasa değişikliğinden sonra sansursystemin her konuya uyan adam capsi geldi aklıma. yapıştırdım kılıçdaroğlunu

nusret tuz akımı

nusret tuz akımı -  - incicaps

zaman darlığından capsleri ard arda atıyorum. zamanında fatih ürek i n yılan dansı ülkemizde malesef günlerce hatta haftalarca konuşulmuştu. izlemek isteyen bknz:fatih ürek yılan dansı

nusret tuz akımı

nusret tuz akımı -  - incicaps

nedense videoyu izleyince çekme o karıyın daki adamlar geldi aklıma.

ortaya karışık

ortaya karışık -  - incicaps

beyler eleman polat alemdara benziyor . gifi görünce polat alemdarın kazla ne işi olur dedim. sonra açtım farklı birisiymiş. izlerken aklıma yazdıklarım geldi

her konuya uyan adam akımı

her konuya uyan adam akımı -  - incicaps

akıma destek

zımba sen hayırdır

zımba sen hayırdır -  - incicaps

akım nerden çıktı bilmiyorum ama destek verelim dedik. zimbacım kusura bakma aklıma bu geldi yaptım gitti : ) tabi ki zimbacımın böyle bi olay gibi bi durumu yok.

ikiyüzüncü kapak denemesi vol bir bir bir

ikiyüzüncü kapak denemesi vol bir bir bir -  - incicaps

beyler capsin birisi 25/25 gidiyor. kapak olur diye düşünüyorum. 200 kapağa bu caps ile hoşgeldin demek istiyorum. capslerlerin birisi bunun değişik versiyonunu caps yapmış. ama ben daha önce yapmıştım. 200. caps için saklıyordum.

ikiyüzüncü kapaktan bi önceki kapak

ikiyüzüncü kapaktan bi önceki kapak -  - incicaps

melih gökçek akımı

melih gökçek akımı -  - incicaps

beyler zimbayı trollemek için atmıştım o mesajı. capsin uzantısı elle ve random doldurulmuştur. zimba karşı atak attı trolledi beni züt 1 saat çaylak atıp süründürdü beni :D

kim johnun ve babaannesi

kim johnun ve babaannesi -  - incicaps

yasağın perde arkasına ensonplazmikredikulum haber ajansı ulaşmış olup, editlemek için epeyce zaman harcanmıştır. (kat:islama dön putperest pezevenk)

kim johnun ve babaannesi

kim johnun ve babaannesi -  - incicaps

beyler haberleri okurken gördüm.bu kim john-un yıl başı kutlamalarını yasaklayıp. Hz. İsa' ya tapınmamalarını, kendisinin babaannesine tapınmalarını emretmiş. dedik akım olur mu olur.

fener trabzon maçı

fener trabzon maçı -  - incicaps

beyler bjk bu hafta yendiği için maç hiç takımda olmadı o yüzden caps de yapmadım. hunharca oyun oynadım. capsi yeni yaptım alın işte dün yapmışım gibi oylayın.

ortaya karışık

ortaya karışık -  - incicaps

Abi bu gifi ne zaman izlesem kahkahaya boğuluyorum.

kınama vs çözüm akımı

kınama vs çözüm akımı -  - incicaps

erman toroğlu akımı

erman toroğlu akımı -  - incicaps

eski bi gifime layık olan bir akım bulduk yapıştırdık

avrasya tüneli akımı

avrasya tüneli akımı -  - incicaps

anlamayanlar için Selvi Boylum Al Yazmalım filminin son sahnesi. Yorumda link bulunmaktadır

avrasya tüneli akımı

avrasya tüneli akımı -  - incicaps

ismet kim ki olmadan olmaz bu akım

ortaya karışık

ortaya karışık -  - incicaps

bu da bugün ki son capsim.

ortaya karışık

ortaya karışık -  - incicaps

fetöye sövdük pkk aç mı kalsın ? pkk nın da awk. allahın laneti tüm teröristlerin üzerinde olsun

rus büyükelçisi öldürüldü

rus büyükelçisi öldürüldü -  - incicaps

beyler rusyaye fetöcülerin listesi verilmiş, fetöcülere karşı suikastları yakında görürseniz şaşırmayın. Tıpku İstanbulda öldürülen Çeçen komutanlarımız gibi ölecekler hepsi. Güzel günler göreceğiz çocuklar.

gs osmanlı maçı

gs osmanlı maçı -  - incicaps

beyler maçı izlemedim. burda ne yapıyorlar en ufak bi bilgim yok. sitede bi kardeşimiz bununla ilgili bi caps yapmış ordan kestim bu görüntüyü. aklıma böyle bişey geldi. umarım beğenirsiniz.

ibrahim tatlıgesten ders niteliğinde trafik

ibrahim tatlıgesten ders niteliğinde trafik -  - incicaps

Bilmeyen yoktur zannetmem ama link burada https://www.youtube.com/watch?v=36Uu_vkYjss . Eğlence anlayışına sokayım iboo

yılbaşı yarışma capsi değildir

yılbaşı yarışma capsi değildir -  - incicaps

Bu arada tüm pkklıların, sempatizanlarının, onları doğuran analarının, analarını giben eşşek sıpalarının ta allah belasını versin. Ne istediniz lan kahpe çocukları 20 yaşındaki körpeden.

çığlık akımı

çığlık akımı -  - incicaps

beyler gerçek kadın resmine kırmızı şeritte yazdığım yazı benim açımdan uygun düşmeyeceğinden temsili olarak maket hatun koydum. Olayı bilmeyenler için açıklaması yorum kısmında video halindedir.

futbol capsleri

futbol capsleri -  - incicaps

Osmanlı Sporumuza Avrupada başarılar dilerim. Ayrıca Fenerbahçe ve tabi ki siyahım beyazım beşiktaşıma başarılar dilerim. Ayrıca bu shop ile shopuzmanı rozetine başvuru yapsam mı bilemedim. güzel oldu hani :D

kağıt oynayan adamlar akımı

kağıt oynayan adamlar akımı -  - incicaps

daze daze sıcak sıcak editlendi çıktı.

devlet bahçeli fotoğraf akımı

devlet bahçeli fotoğraf akımı -  - incicaps

beyler yoğun ve yorucu iş sonunda çöm modumun başlattığı akıma katılayım dedim. moduma selam olsun burdan

ortaya karışık

ortaya karışık -  - incicaps

Sigara zammı ile alakalı bir caps değildir. Artık gınaaaa geldi : )

sigara zammı

sigara zammı -  - incicaps

cenabet var ın atmış olduğu capsi editlemek için almıştım. yanlışlıkla onu atmıştım. uyarı üzerine farkettim. atmak istediğim caps bu. yaşlılık işte kusura bakmayın

dolarlarınızı bozdurun akımı

dolarlarınızı bozdurun akımı -  - incicaps

TL' ye güvenin. Dolarınızı bozdurun. Doların Euronun milli ekonomiyi etkilemeyeceği dönem geliyor.

gs kasımpaşa maçı

gs kasımpaşa maçı -  - incicaps

beyler laminant yapıyorum eve . evet kendim yapıyorum : ) o yüzden dün atamadım capsi.

cristiano ronaldo

cristiano ronaldo -  - incicaps

la ilk defa gölge yapmaya çalıştım photoshoptan biraz olmadı sanki ama olsun caps güzel oldu.