offline
birinci nesil capsçi
bugün yorum: 0
toplam caps: 82
toplam yorum: 62
toplam şuku: 14
toplam kapak olan caps: 3

dantello

olm o da drogbaya benziyor len :D

dantello 09.03.2013 17:39 #369815

1 3/7

dantello 07.11.2012 23:23 #251025

0 -3/11

dantello 05.11.2012 17:18 #249553

0 -3/5

ordan bakınca ne gıbı gozukuyo ... yaragım

dantello 01.11.2012 12:01 #246506

2 11/17

dantello 31.10.2012 18:28 #246156

0 2/4

dantello 31.10.2012 16:31 #246073

0 2/2

adı neydi la bunun

dantello 31.10.2012 12:23 #245959

2 2/14

dantello 31.10.2012 12:13 #245958

0 -2/6

gir saat ne amk

dantello 28.10.2012 16:01 #244271

2 6/20

dantello 24.10.2012 17:06 #241359

0 8/16

yazıyı sonra farkedenler parmak kaldırsın

dantello 24.10.2012 16:18 #241332

2 10/16

vay arkadas tazelerde kaynayıp gıtcek

dantello 24.10.2012 15:41 #241289

2 10/14

dantello 23.10.2012 16:55 #240592

0 0/0

dantello 23.10.2012 16:37 #240579

0 0/0

biz halağ ?

dantello 23.10.2012 14:55 #240494

1 7/11

incicasp yazışından, patron'ın yazısından tiksindim. yeni bi klavye al ya da alana kadar siktir git siteden...

dantello 21.10.2012 23:41 #239389

4 -2/10

adamı neden işfa ediyon oç.
ananla bir musibetimi oldu.

dantello 21.10.2012 23:33 #239385

1 -2/2

Lan hep eksi basan bi şerefsiz var bulursam onun anasını bacısını eni vici vokke ;)

dantello 21.10.2012 01:11 #238437

1 -1/1

dantello 21.10.2012 01:04 #238431

0 0/0

dantello 19.10.2012 23:02 #237328

0 -1/1

göte nimet sokulur mu amına goduum

dantello 19.10.2012 22:19 #237271

2 -10/12

dantello 18.10.2012 00:55 #235718

0 -2/4

dantello 16.10.2012 18:38 #234269

0 -1/1

dantello 16.10.2012 14:43 #233969

0 -6/8

dantello 12.10.2012 21:37 #230230

0 -2/4

four kind of - high yapmışın aldın yne eli köfte senii

dantello 12.10.2012 00:20 #229692

4 16/26

yapacağın senaryonun amına koyim senin gibi senaristin de götüne

dantello 12.10.2012 00:08 #229680

3 -2/6

dantello 11.10.2012 13:54 #229158

0 3/5

sen başa gelsen devleti yani kendini sikersin

dantello 10.10.2012 20:09 #228799

1 0/10

dantello 10.10.2012 20:08 #228796

0 1/3

dantello 10.10.2012 20:07 #228794

0 0/0

dantello 10.10.2012 19:48 #228777

0 1/3

dantello 08.10.2012 19:41 #227621

0 2/4

dantello 26.09.2012 23:11 #218142

0 5/7

dantello 21.09.2012 03:57 #213069

0 1/7

dantello 16.09.2012 18:08 #208611

1 1/3

dantello 16.09.2012 17:55 #208595

0 -4/6

Ya Hacı Söyle Şeyler Paylaşmayın :(

dantello 16.09.2012 17:39 #208563

1 -3/7

dantello 15.09.2012 01:21 #206399

1 2/10

fiktirlen.p

dantello 13.09.2012 03:55 #203520

1 -1/7

ANANINIZ SIKIYIM EKSICI PICLER VELEDLER @11>1 okullar ! okulunuz acılsada sıktr olp gıtsenız su sayfadan ılk okullu pıcler

dantello 12.09.2012 02:52 #201592

1 -11/11

dantello 12.09.2012 02:02 #201547

1 0/6

kendini zeki mi sanıyosun amınoğlı

dantello 11.09.2012 02:17 #199916

1 0/0

dantello 10.09.2012 14:07 #198732

0 -1/1

dantello 10.09.2012 00:22 #198257

2 -4/6

dantello 09.09.2012 19:47 #197762

0 -2/2

.d casp dekı annen mi pıc bu kadar alındın

dantello 09.09.2012 17:52 #197580

3 -1/5

dantello 09.09.2012 17:47 #197567

0 -2/6

daha casp ı eklemeden eski basıo lar kodum liselierli ... paıntte ugrasıyok .d yerden bulup eklemıyok evlatsızlar

dantello 09.09.2012 17:40 #197557

2 -3/7

hakkını ver :D ıpne guluyon eksı suku verıon .d

dantello 09.09.2012 17:26 #197521

2 1/5

dantello 09.09.2012 17:22 #197514

0 1/3

dantello 09.09.2012 17:22 #197511

0 -1/1

dantello 09.09.2012 16:48 #197436

0 -3/3

dantello 08.09.2012 22:14 #196313

1 0/6

dantello 08.09.2012 20:50 #196165

1 -1/3

dantello 08.09.2012 19:31 #196073

1 1/3

alın sıze profıl resmi

dantello 08.09.2012 15:02 #195581

1 -6/6

çok güzel çizmişsin panpa ellerine sağlık, eksi :(

dantello 08.09.2012 02:46 #195054

2 13/19

nedensizce güldüm. ama yaziyi düzelt derim.

dantello 07.09.2012 16:47 #194110

1 5/5

burda tasak gececek sey arıyonuz mutlu olmak ıcın ... ıcınızdekı pıc bu bılıyorum

dantello 05.09.2012 19:54 #191052

1 -1/1

resul balay reis... nazlı yarim haber salmış gel diye dıley dıley...

dantello 05.09.2012 01:12 #189798

2 4/4

bu capsten sonra sitenin yaş ortalaması ortaya çıkıyor

dantello 30.08.2012 13:35 #179469

1 -3/3

bu gun BAYRAM panpalar ıyı bayramlar

dantello 19.08.2012 00:34 #165855

1 10/10

dantello 19.08.2012 00:27 #165843

0 -2/4

dantello 16.08.2012 02:51 #162792

0 3/5

bu adminin siyam türü çok pahalı lan yolda görsem çalarım amk

dantello 26.07.2012 18:37 #132976

3 1/5

dantello 26.07.2012 18:24 #132953

0 3/3

kız meslek lisesi terk

dantello 26.07.2012 01:32 #132239

1 8/8

orjınale ... panpa

dantello 26.07.2012 01:22 #132223

1 2/4

gülerken kafamı monitöre soktum amk. bakmadan yazıyorum inşallah doğru yazmışımdır.

dantello 22.07.2012 18:29 #127613

3 4/6