gitti

http://www.imgim.com/7099incip7833248.jpg
:'( evet beyler reyizin hesabı geçici olarak silik yedi şimdi ne yapacağız ? sessiz kalmayacağız herhalde :(
kfc

kfc

35 gün önce
  • 1.
    Sanki 50 tane silahli adamımız varda silahlı çatışmaya girecez,kimse bizi iplemiyor
    muslum098

    muslum098

    35 gün önce
    Gammazla
    • 1.
      Grev olduğunda nasıl ipledi ama gördünmü
      kfc

      kfc

      35 gün önce
  • 2.
    Orrrrrospu çocuğu yaptığını beğendinmi
    kfc

    kfc

    35 gün önce
    Gammazla
    • 1.
      Dostum ana bacı katma. Ayrıca sakin ol derim. Yalnız kime küfür ettin onuda anlayamadık:)
      IHAKANI

      IHAKANI

      34 gün önce
  • 3.
    Acemice kendi istedi ama küfürden dolayı çaylak alacaksın haberin olsun
    bighill

    bighill

    35 gün önce
    Gammazla
  • 4.
    vallaha üzülerek söylüyorum;
    söndürün incicapsi
    gidiyor sitenin efendisi
    durdurun onsuz yapamam artık

    parodisi
    söndürün ışıkları
    gidiyor acemice reyiz
    durdurmanıza da gerek yok artık :D
    Conahmet

    Conahmet

    35 gün önce
    Gammazla
  • 5.
    Bak bighill kardeş kusura bakmada mod dediğin sürekli online olur sende böyle bi olay yok özel işlerin bizi ilgilendirmez insan günde 10 dk olsada girer bi bakar açık konuşayım bu siteyi bu hale getiren sensin madem özel işlerin var yardımcı talep et üyelerin derdine derman olsun sen yanına adam istemiyorsun ama tek başına olmuyor bu mod işleri bu siteye gündüz sabah 8 akşam 8 online bi mod lazım kim olursa olsun ama bi mod olsun sen bu işi iyi yapıyor olabilirsin ama zamanında yapmayınca bi halta yaramıyor seninle bi derdim yok ama TEK BAŞINA OLMAZZZZ.
    Gammazla
    • 1.
      Online olup da napacam panpa herşeyi yaptıktan sonra HA ŞiMDi, HA AZ SONRA EKSi SALDIRISI OLABiLiR diyerek burada durulur mu
      cidden bu şekilde mi düşünüüyorsun ?
      bighill

      bighill

      35 gün önce
    • 2.
      bighill pnp olay şu ki bu adamın capsleri kaç gündür seri eksiye maruz kalıyor yani sonuçta emek harcıyor insan 1-2 neyse de onlarca eksiyi yesem ben de soğurum siteden
      girdin sildin hesapları ona sözümüz yok ama senin de dediğin gibi kişisel nedenlerden günlerce girememişsin, bu sürede de işte adamı küstürdüler siteye
      yani en mantıklısı gün içerisinde siteye uğrayıp durumları kontrol edecek, sorun varsa ilgilenecek bir mod daha olması sonuçta modlar para mı alıyor hayır senin işin de hafiflemiş olur
    • 3.
      Sen olayı hala kavramadın pnp üyelerin derdi bitmez hemen çözüm ister bunu az çok anladın çoğu üye online mod göremeyince reyizlere danışıyorlar çoğu şeyden senin haberin bile olmuyor çünkü adamlar seni unutuyorlar inan buna vallahi ister kabul er ister etme istersen ćokta umrumda de üyeler senden rahatsız çünkü insanlar online mod istiyor hızlı çözüm istiyor olay bu
    diğer 6
  • 6.
    Bighill panpa yanlış anlama, ben bugüne kadar hangi sorunla karsilastiysam hepsinde sen çözdün ha o an değil de 5 dk sonra olmuş ne farkeder. Ama bence insanların demek istediği şu: sonuç olarak burası binlerce kullanıcının anlık olarak paylaşım yaptığı, yorum yaptığı veyahut bir şekilde etkileşimde olduğu, sosyal medyadaki tüm mizah anlayışına yön veren bir platform. Onun için sitede tüm bu veri akımını anlık olarak takip edecek birisine ihtiyaç var, gerekirse maaşlı personele bile ihtiyaç var. Yani burda sorun çıktığında insanlar kendi aralarında tartışmaya girmemeli, mod anlık olarak olaya adaletli şekilde müdahale etmeli ki sorun büyümeden çözülsün.
    ekotrance

    ekotrance

    35 gün önce
    Gammazla
    • 1.
      he ben bunları iletmedim zaten haklısınız valla ne diyim :D
      bighill

      bighill

      35 gün önce
  • 7.
    acemicenin askerleriyiz , her türlü protestoya varım. bu kadar kolay olmamalıydı .
    mirzah

    mirzah

    35 gün önce
    Gammazla
    • 1.
      La kendi talebi neyin tribini yaşıyorsunuz anlamadım .s
      bighill

      bighill

      35 gün önce
  • 8.
    Acemice gidemez ben o adama danışıp bi çok şeyi öğrendim onun stilinden kendime bi şeyler kattım onun mizahının hastasıyım hiç bir yere gidemez
    Eziowashere

    Eziowashere

    35 gün önce
    Gammazla
  • 9.
    katill bighill naaptın len acemiceme :/
    siyasetbilimci

    siyasetbilimci

    35 gün önce
    Gammazla
  • diğer 2
  • 10.
    az önce çaylak yedim nedenini bilmek istiyorum
    mfk22

    mfk22

    35 gün önce
    Gammazla
  • 11.
    adam ötenazi yapmış neden ? inci caps cehennem olunca siteden ayrılmak cennette dönüşür. Modumuz çok iyi , emeğe değer veriyor ama fazla online değil.. biraz da gergin , ğretmenlerin şahitliği bile kabul olmuyormuş
    mirzah

    mirzah

    35 gün önce
    Gammazla
    • 1.
      Gerginlikle alakası yok panpa benim algılayamadığım nokta Online olup da napacam panpa herşeyi yaptıktan sonra HA ŞiMDi, HA AZ SONRA EKSi SALDIRISI OLABiLiR diyerek burada durulur mu
      cidden bu şekilde mi düşünüüyorsunuz ???
      bighill

      bighill

      35 gün önce
    • 2.
      yorum tekrarı yapmışsın bighill panpa çaylak rica idicim. (aynı yorum yukarıda var)
      Teist

      Teist

      34 gün önce
  • 12.
    Olayı bilmiyorum ama kesin modumuzun adaletidir(!)
    Sondakika

    Sondakika

    35 gün önce
    Gammazla
  • 13.
    Bighill adamdır
    dicktoshack

    dicktoshack

    35 gün önce
    Gammazla
  • diğer 1
  • 14.
    • 1.
      Avemiceden çıkmış yangın..Bigilcimm ahabahabahabajdabbxbx
      Sondakika

      Sondakika

      35 gün önce
  • 15.
    Acemice sitenin kültlerinden. Gitmesine üzüldüm. Umarım bir şekilde geri döner. Süreç nasıl işler bilmiyorum. Orhan Veli ile üzüntümü paylaşmak istiyorum.
    ...
    öyle bir ruzigâr ki, kendi gitti,
    ismi bile kalmadı yadigâr.
    yalnız şu beyit kaldı,
    kahve ocağında, el yazısıyla:
    "ölüm allahın emri, ayrılık olmasaydı."
    rendroyy

    rendroyy

    35 gün önce
    Gammazla
  • 16.
    Beni seven sevmeyen herkese soruyorum ama delikanlı gibi oylayın bighilin yanına adam lazım diyorsanız bu yazımı cevap yazmadan şukulayın yok lazım değil diyen cevap olarak niye lazım olmadığını yazsın bu konuyuda kapatalım artık kimin ne istediği belli olsun
    Gammazla
  • 17.
    giden gitmiştir kalan sağlar bizimdir. Şaka la şaka olm o kırmızı şeritsiz yapamaz gelir 3 5 gün sonra. olmadı gider kulağından sürükleyerek getiririm. yalnız bu yorum 1 adet yorum atılması lazım bunları yapmak için : )
    Gammazla
  • 18.
    giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir şimdi bende gibtirolup gidiyorum
    LeonThePRO

    LeonThePRO

    35 gün önce
    Gammazla
  • 19.
    panpam gidince site anlık da olsa daha kalabalıklaşmasına rağmen gidişinin sessizliği ta burdan belli oluyor
    gusul aldim ben

    gusul aldim ben

    35 gün önce
    Gammazla
  • 20.
    Dokunmayın bighillime öksüzdür,acemice abimin kendi kararıdır,dilediği vakitte de gelir,isterse gelmez,birbirimize yüklenmenin alemi yok muhattap alacağımız adamın adı lazım değil baş harfi S. o yüzden gerek yok bu tür şeylere ama zannediyorum ki döner o geri,alışkanlık edinmiştir artık siteye kolay kolay bırakmaz.
    UzumakiNaruto

    UzumakiNaruto

    34 gün önce
    Gammazla
    • 1.
      yazıdaki bir tek döner kısmına takıldığımı ve aklıma tavuk döner geldiğini farkettim açlık çok kötü bi şi anlıyor musun :D
    • 2.
      Dönerse bizimdir kebapsa onların pnp
      UzumakiNaruto

      UzumakiNaruto

      34 gün önce
    Buradasınız: Akademi > İncicaps İle İlgili > gitti