incicapsin eski hali duygulandırabilir

Beyler bugün sizi duygulandıracak yani ta 2011-2012 den beri üye olanları duygulandıracak incicaps görüntüleri paylaşacağım. Eskiden baya küfürlüymüş millet hep küfür ediyo sapık paylaşımlar varmış. Birkaç link ve resim vereceğim. Hadi başlayalım.
2010 daki hali: https://web.archive.org/w.../http://www.incicaps.com/
bu 2010 daki hali bulabildiğim en eski hali cidden farklıymış ama.
2011 deki hali: https://web.archive.org/w.../http://www.incicaps.com/
beyler ayrıca eskiden yüklenmiş fotolarda hala duruyor bakabiliyorsunuz.
2012 deki hali: https://web.archive.org/w...4544/http://incicaps.com/
incicaps bu yılda tam olmuş kırmızı şerit kapak beğeni herşey gelmiş şuan bulunan.
2013: https://web.archive.org/w.../http://www.incicaps.com/
logo değişmiş akademi gelmiş ve liseli baskını başlamış.
sonrası zaten şuanki hali 2013 ün sonunda şuanki halini almış.
cmos land

cmos land

142 gün önce
  • 1.
    Vay be duygulandım (2016 ekim'de katıldı) :D
    capzzade

    capzzade

    142 gün önce
    Gammazla
    • 1.
      benim eskiden hesabım vardı silik yedim sonra noldu bilmiyom hesabın adını unuttum ama şuan ben normalde incicapsi 2012 ocak tan beri takip ediyordum ilk hesabım 2014 de silik yedi.
      cmos land

      cmos land

      142 gün önce
    • 2.
      Ben ekimde katıldım aynı ay içinde silik yedim, sonra bu hesabı açtım artık legal yollarla caps yapıyorum. :D
      capzzade

      capzzade

      142 gün önce
  • 2.
    2011 deki halini hatırlıyorumda gerisi yok mlsf
    Gammazla
  • 3.
    2012 ve 2013 deki halini hatırlıyorum ve akademi yakında onu çok merak ederdim ne çıkçak diye
    duzyuruyenyengec

    duzyuruyenyengec

    142 gün önce
    Gammazla
  • 4.
    Ben deniz 2011 de uzaktan takip 2012de aktif capser olarak başladım vay amk. Duygulandım bee ne günlerdi şimdiki nesil bilmez akşama kadar ferre paylaşanlar olurdu bende önce izler sonra ferreciye silik atardım :D
    Gammazla
  • 5.
    düşündürücü
    sansursystem

    sansursystem

    141 gün önce
    Gammazla
  • 6.
    ben üye oldğumda ferre yasaklanmıştı *
    efendyTC

    efendyTC

    141 gün önce
    Gammazla
  • 7.
    Teist

    Teist

    141 gün önce
    Gammazla
  • 8.
  • 9.
    incicaps kaç yıllık ki geçmişi olsun lan *
    Hadi sözlük desen neyse de ...
    WhiteMist

    WhiteMist

    140 gün önce
    Gammazla
  • 10.
    2011 ne ara eskidi, biz ne ara incinin eski sitesine mazi der olduk. Allah belanı bu yıllar nası böyle deli at gibi dört nala dıgıdık dıgıdık geçiyor
    rockci serpil

    rockci serpil

    138 gün önce
    Gammazla
  • 11.
    Bir fosil olarak 2012'deki yüklenme gifini görünce ağladım.
    önceden o gifi atardım insanlar açılmasını beklerdi yarım saat.
    Akademi de "Çok yakında... " Yazardı.

    Ooff off gönlümde yatar koskoca mazi
    firsthuman

    firsthuman

    138 gün önce
    Gammazla
  • 12.
    herşey zaman içerisinde değişebilir

    inci jabsında mizah anlayışı liseli sapık mizahtan muhazafakar mizaha dönüşmüştür.

    deyişim tabiatın kanunudur.
    sepet kafali usak

    sepet kafali usak

    137 gün önce
    Gammazla
  • 13.
    Ulan akademi ne zaman olacak diye merak ederdik akademi ile ilgili gif yapanlar olurdu tıklardın yapım aşamasında gibi bir yazı çıkardı
    dt

    dt

    129 gün önce
    Gammazla